carlaenrob.reismee.nl

Één na laatste dag van onze vakantie Thailand.

Hoi Yvonne,

We hadden een leuk bamboe huisje voor je op het oog, maar we zijn bang dat Simon er niet in past! Zoals je op de foto ziet.

Vandaag een onrustige nacht gehad, de boven buren hadden denk ik een feestje. S'morgens eerst ontbeten. Daarna een heerlijke olie massage genomen. Daarna het strand op gegaan. Na een lekkere koude douche genomen te hebben, gingen we voor de laatste maal avond eten in het restaurant. Maar niet voordat ik een kijkje in de keuken had genomen. Ik wilde wel eens weten wat en hoe ze koken. Nee, dat betekent niet dat ik voor jullie ga koken haha. We stuurden de obers een voor een het strand op. Dat gaat heel makkelijk hoor. Je geeft ze gewoon een biertje. Heel stiekem gaan ze er van genieten, maar oppassen dat de baas het niet ziet. Het weer op het eiland is fantastisch. Niet te warm, en met een beetje wind. In de avond begint het dan harder te waaien. We merken nu dat de vakantie´s gaan beginnen. Waren we eerst nog met hooguit 3 stelletjes op het strand. Vandaag zijn het er minstens 15. Er zijn hier ontzettend veel muggen, die wanneer de tuinman begint te sproeien wakker worden. We blijven dus flink smeren met deed 95%. Morgen gaan we de koffers inpakken, daarna nog even naar de kapper om mijn haar te laten wassen, en dan helaas worden we om 14.00 uur naar de boot gebracht. Die reis gaat ongeveer 2 uur duren. In Koh Samui kijken of er nog wat te shoppen valt, waarna we in het vliegtuig naar Bangkok vertrekken. Dan een paar uurtjes wachten op de vlucht die ons naar Dubai brengt. Ook daar moeten we 4 uur wachten, en gaan dan verder naar Dusseldorf waar onze auto op ons wacht. Al met al zijn we dan 26 uur onderweg eer dat we thuis zijn, maar het is het dubbel en dwars waard, en zouden het zo weer over willen doen.

astrid

he jammer he dat het weer voorbij is. Je zal nu extra genieten van alle luxe in nederland denk ik.
Goeie reis in ieder geval.
Groetjes as

carla

dat zullen we zeker doen. we hebben natuurlijk niet alles verteld.

ma

als ik dit lees zijn julie al onderweg naar huis.
vrijdag kan je hier nog genieten van het hete weer .
het kan wel 34 graden worden .maar die hitte zijn julie wel gewend.
kijk uit naar de rest van de verhalen van julie .
goeie reis en tot gouw.

carla

we zijn nu op de luchthaven van bangkok. gaan zo het vliegtuig in richting dubai.

ma

en nu weer lekker thuis.