carlaenrob.reismee.nl

Hoi Chi Minh City

De weg langs het strand van Hoi An ging sneller en was een betere weg dan de heen weg.

Toen we bij het hotel aankwamen kregen we te horen dat we niet hadden hoeven bellen om te vragen of we de scooters nog 4 dagen langer mochten gebruiken. Blijkbaar is dat hier heel normaal. De tassen stonden nog keurig onder de trap te wachten. Na het afrekenen van de scooters de grote rugtas opnieuw ingepakt ivm. de souvenirs. Rob zit nu op de 11 kilo en ik op de 17. Bij de luchthaven heeft Rob noudelsoep genomen en ik nasi. De vlucht verliep prima en een fijne landing gemaakt. We hadden verwacht dat het er nog warmer en zonniger zou zijn maar dat was een tegenvaller. De temperatuur was goed, maar het regende. We moesten meteen aan Sapa denken. Vandaar uit een taxi naar een koffieshop genomen op zoek naar ons volgende verblijf via internet. S´avonds heerlijk gegeten daarna lekker massage genomen. De volgende dag naar het oorlogs museum gelopen wat best indrukwekkend wasen het poppentheater bekeken. Door het park gelopen de drukke winkelstraat door. In de bomen liep een eekhoorn maar hij was zo snel dat het onmogelijk was om hem te fotograferen.Morgen gaan we naar de tunnels ben benieuwd wat voor inpact dit op ons zou hebben. Het aftellen is jammer genoeg begonnen.

ma

kom maar gouw weer naar huis het wordt heeeel mooi weer.