carlaenrob.reismee.nl

Hoi An

Vandaag is mijn moeder jarig. Mam van harte we drinken er een op als we terug zijn.

De hele nacht heeft er een hond gigantisch lopen blaffen. We begrijpen dat ze hier hond eten ( nee hoor geintje) om 5 voor 6 dacht ik dat het half 11 was en schoot ik mijn bed uit. Jeetje wat een vergissing. Ben mijn bed maar weer ingedoken. Om 8.30 we hoorde al een tijdje muziek maar door de vermoeidheid toch weer ingedommeld. Dit was de eerste dag dat we niets in de planning hadden staan. Behalve rust en in het zwembad liggen.

We blijven hier tot maandag morgen hebben we besloten. Dan op de moter terug naar Da Nang moter terug brengen, onze grote backpack tas ophalen, betalen en hurry op naar de luchthaven. rond half een onze tijd vertrekt hij naar Ho Chi Ming City. Daar de laatste bezichtigingen en daarna terug naar huis.

Reacties

Reacties

ma

weet zeker dat dit weer een hele mooie reis voor julie is geniet er nog even van .groetjes van ons .pa en ma.

Angelique

Dacht ik toch dat dit een verhaaltje voor mij was ("hoi An"), haha.
Geniet nog maar lekker van de laatste dagen daar !

Liefs Angie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!