carlaenrob.reismee.nl

Een echte rust dag

Vannacht rustig geslapen, geen last van herrie gehad. Na het ontbijt een strand wandeling gemaakt. Daarna lekker op het strand liggen met m'n e-reader. Maar ja, welke stoel zullen we nemen. De blauw met gele streep, of rood met blauwe streep. Binnen now time waren we verdorie verbrand, zo rood als een kreeft. De hele middag maar in het restaurant gezeten. Geen zonnestraal mocht ons meer raken. In het restaurant kreeg ik een zelf gemaakte bloem gemaakt van lint. Nieuwsgierige ik wilde natuurlijk weer weten hoe dat gemaakt was. Ik kreeg vier linten, en deed het na. Hierin werd ook 1 bath verwerkt. Maar wat is nu hiervan de bedoeling vroeg ik. Blijkbaar worden deze aan mensen bij de tempels gegeven en zal dit geluk brengen. Vanavond is het full moon party op het eiland Koh Phangan. Schijnt een hele happening voor jonge lui te zijn. Hele nacht feesten als beesten. Waren we wat jonger geweest, dan hadden we zeker mee gedaan. We genieten hier van de rust, volgende week is het al voorbij, en zijn we alweer thuis. Normaal gesproken zitten we in ressorts en zijn we het na twee zat en willen weer naar huis. Dat is nu zeker niet het geval. We zouden hier zeker nog wel een half jaar kunnen vertoeven. De mensen in Thailand zijn ontzettend vriendelijk.

Vandaag zoals jullie merken geen hilarische toestanden mee gemaakt.