carlaenrob.reismee.nl

Gedoken.

Gisteren om 06.00 uur ons bed uit om te gaan duiken. Op de een of andere manier konden we niet uit de benzine lucht komen, de zee was knap ruw. Een beetje flink misselijk het water in gegaan. Mijn jacket was een beetje lek, dat dook niet fijn. Normaal nemen we onze eigen spullen mee, maar op dit eiland zit al het materiaal bij de prijs inbegrepen, dus waarom zouden we dan lopen sjouwen. Zeker als je zoveel verkast als wij gedaan hebben. Toch de zee maar ingesprongen. Wat een soep was het. Net of we in Nederland aan het duiken waren. Onderweg toch twee slakken gezien, dat zijn mijn favorieten. De ene had ik al eerder gezien maar die witte was nieuw. De tweede duik hebben we niet gemaakt we vonden dat zonde van ons geld.

Vandaag een relax dag. Maar toch nog lekker bezig geweest. Voornamelijk naar het zoeken van een andere lokatie. Mijn zusje had gevraagd of Rob een huisje op zijn nek mee wilde nemen. Helaas is deze toch te zwaar, en moest er toch maar een vrachtwagen komen. Nou Astrid, ik hoop dat je al ruimte in je tuin gemaakt hebt, want hij komt eraan hoor,

Morgen naar het volgende huisje. We zijn benieuwd hoe het daar is.

Reacties

Reacties

yvonne

als je toch een huisje meeneemt, doe mij er ook 1!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!