carlaenrob.reismee.nl

Lai Thai Guest House

19 juni 2010

Ook vandaag was de chauffeur op tijd. Eerst onze vliegtickets boeken, want maandag willen we naar koh samui vertrekken. De vlucht komt jammer genoeg te laat voor de boot aan, tenminste als ik internet moet geloven. Dus zullen we daar nog een overnachting moeten maken. De dag daarop gaan we dan naar Koh Tao en daar de onderwater wereld verkennen.

Maar goed, na het regelen van de tickets door gegaan naar Lai Thai guest House. Hier hebben ze een lekker zwembadje, dus dat zit wel goed. Met onze koffers naar onze kamer. Heel wat anders dan de hotels waar we eerder verbleven. De douche ach ja wat zal ik zeggen. Echt Thais haha. Hele kleine miertjes lopen over de muren en over de wastafel. Kan ook niet zeggen dat ze helder qua schoonmaken zijn, maar ja ook dat hoort erbij. Na een douche genomen te hebben, zijn we naar het zwembad vertrokken. O, wat is dat heerlijk, hier blijven we de hele middag zitten-liggen. Sávonds met de tuk tuk naar de red lion, dat is ons eettentje geworden. Hier hebben ze 3 tv's en een groot scherm. Rob had zijn orange leeuw shirt mee genomen. Daar aangekomen schoven we bij Japanners aan. Grote lol van te voren haha. We vreten jullie op riep Rob op zijn beste Engels, waarna hij zijn lap dat aan het shirt zit omhoog trok en de bek van de leeuw te zien was, en deed de lap over de Japanner zijn hoofd. O jee, als dat maar goed gaat dacht ik nog. Voordat we het weten kunnen we de wedstrijd verliezen. De Japanners waren goed gemutst, en konden de grap wel waarderen. Samen een beetje kletsen over het voetballen. de spanning steeg, maar gelukkig het Nederlands elftal heeft gewonnen. Nog wat na zitten kletsen, eindelijk een paar souvenirs kunnen kopen gingen we richting het guesthouse. Wat een harde bedden zijn hier, het lijkt wel of we weer in Egypte zitten zo hard. Toen ik bijna sliep, ging de telefoon van Rob af. We zaten bijna rechtop in ons bed. Wat bleek, Rob zijn ouders hadden een smsje gestuurd, en natuurlijk geen rekening gehouden met het tijd verschil. Daarna kon ik de slaap ook niet meer vatten. Af en toe wat haze slaapjes. Vanmorgen naar het ontbijt. Hier moet je van de menu kaart kiezen. Nou een lekker croissant dat gaat er wel in. Ik was van mening dat ik er minstens twee zou krijgen. Kwam ik van een koude kermis terug. 1 klein croissantje die ik in mijn holle kies kon stoppen een bakje koffie en een jus. That's all. Dan te weten dat ik iedere morgen minstens 3 sneetjes bruin brood soms 4 naar binnen werk . Ach,dan gaan we zo meteen toch weer. Daarna weer naar het zwembad waar ik niet meer weg te slaan ben. Even lekker bijkomen, en dit bericht typen. Wat we vanavond gaan doen? Geen idee, we laten het lekker op ons af komen. Morgen worden we om 11 uur opgehaald en naar de luchthaven gebracht.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!