carlaenrob.reismee.nl

Orgideeën en vlinder tuin daarna naar de tijgers en de watervallen.

Keurig op tijd stond onze chauffeur ons op te wachten. Hij bracht ons eerst naar de orgideeën en vlinder tuin. Was mooi om te zien en mooie foto's gemaakt. Vandaar uit naar de tijgers. We hadden de tip gekregen van twee hollandse meiden, dat we beter een fotograaf in konden huren. Koste een paar bath, maar we kregen het netjes op cd-rom. Ik heb een paar foto's op deze site gezet. Natuurlijk hebben we er veel meer. Daarna naar de watervallen. 10 levels. Wij zijn tot en met de 9 de gegaan. Het is wederom weer een warme dag, Dus veel water drinken.Daarna waren we het zat, en werden we naar ons hotel gebracht.

Gisteren zagen we een sushi restaurant, daar was het nu een mooie gelegenheid voor.

In het restaurant aangekomen, bleek dat we voor een bepaald bedrag vijf kwartier konden eten en drinken. Er werd ons gevraagd wat voor soep we wilde. We konden uit 3 soepen kiezen. Omdat ik na een soepje al snel vol zit, en er zoveel lekkere dingen lagen, bedankte ik vriendelijk. Hij keek me een beetje vreemd aan, en vertelde dat wanneer ik geen soep koos ik ook niet kon eten. Nou okee jij je zin, doe mij maar heldere naturel soep. Rob nam die ook. Gaan we zitten kwamen ze met een grote fluitketel aanzetten. Goten wat in een pan dieverzonken in de tafel zat. Dit was dus onze soep. We keken elkaar aan en schoten in de lach. Moesten we zelf nog gaan koken. Erg leuk, maar hoe doe je zoiets. Wij maar weer vragen. Het was heerlijk eten, en zaten binnen 1 uur prop vol. Wat fruit en ijs na en klaar waren we. Daarna naar het hotel gegaan, en even wat gerust. s'avonds hadden wij natuurlijk niet zoveel honger meer, en bestelde een klein hapje.

Morgen komt de chauffeur ons ophalen, om ons naar het volgende hotel te brengen. Vinden we toch wel wat hebben hoor dat hotel hoppen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!