carlaenrob.reismee.nl

Op de olifant en nog meer.

Om negen uur stond inderdaad de taxi chauffeur klaar. Op naar de olifanten. Na drie kwartier waren we er. Het begon met een olifanten show. Was leuk om te zien. Erg interessant vond ik dat ze zo goed kunnen schilderen. Een grote olifant schilderde een boom, ende kleine schilderde een olifant. Het verschil tussen de olifanten was ook zo mooi om te zien. De kleine deed het heel bedeesd met uiterste precisie, en de grote deed het een stuk ruwer maar alle twee erg goed. Daarna de olifanten rit. Mijn god wat word je heen en weer geschud, dan kan je nog beter kameel rijden. Na een tijdje was je er wel aan gewend. Daarna direct met de os en kar verder trekken. Op het eind punt konden we een heerlijke lunch nemen. Ons flesje water gevuld, en verder met het vlot. Erg rustgevend kan ik wel zeggen. Daarna de taxi ingestapt en naar de zijde fabriek. Ze maken daar erg mooie dingen, maar goedkoop is het niet. Daarna waren we het zat en zijn we naar het hotel gegaan.

Ik ging sigaretten voor mezelf en bier voor rob kopen in de winkel. Toen ik terug kwam was rob met tamara aan het skypen. Nog een tijdje met haar zitten kletsen en daarna met het blog aan de slag gegaan. Toen ik bezig was met het opslaan van het verhaal , viel het internet uit. Kon ik verdorie helemaal opnieuw beginnen. S´avonds is het mij eindelijk gelukt om twee foto´s op het blog te plaatsen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!