carlaenrob.reismee.nl

Chiang Mai

Nou we zijn ons bedje ingedoken, ik was bijna in slaap gevallen toen de trein stopte. Even later kwamen er een paar Thai´s binnen. Het was gedaan met de rust. Stoelen werden omgetoverd in bedden. Wat een herrie was dat. Maar ja dan hadden we maar een vlieg ticket moeten kopen, maar nu zijn we toch een leuke ervaring rijker. Gelukkig had ik een bedlampje en ben lekker gaan lezen. Na een paar uur toch weer in slaap gevallen. Om 6 uur werd er weer door het pad gelopen en gepraat. Tijd dus om op te staan. Het ontbijt dat we gister avond alvast besteld hadden werd geserveerd. Dat was goed te eten. Een lekkere bak koffie erbij, en nog een aantal uurtjes naar de omgeving gekeken.

Rond 11 uur kwamen we in Chang Mai aan. We liepen naar de uitgang waar we meteen bedolven werden door de Thai´s die allemaal een hotel aanboden. Wij hadden de avond daarvoor al een hotel geboekt via Greenwood, dus liepen we door. Taxi werd er geroepen. Ja die hadden we wel nodig. Een prijs afgesproken, en daar gingen we in de auto met airco. Heerlijk is dat met deze temperaturen. De chauffeur kon redelijk engels, en legde ons uit dat voor een appel en een ei hij ons de hele dag kon vervoeren naar alle plaatsen die wij maar wilde. Nou een privé chauffeur leek ons wel lekker. Meteen voor de volgende dag maar vast gelegd. Om 9 uur de volgendeochtend zou hij voor ons hotel staan.

In het hotel aangekomen even lekker een douche genomen, en een kleintukkie gedaan. Daarna even langs de markt gelopen en wat gedronken. In het hotel lekker gegeten, en daarna eindelijk op het internet gegaan. Alles wat ik in wordhad getypt op onze website gezet. Ondertussen flink opgegeten door de muggen. Ik was gewoon te lui om deet te halen. Wat een grote plekken krijg je van die rot muggen zeg. In de tussen tijd even met mijn moeder op skype geweest. Het was al aardig laat toen ik mijn bedje in dook. Morgen staat er ons weer het een en ander te wachten. Wat zeker is, is dat we naar de olifanten gaan.

P.s. ik krijg de foto's maar niet op de site, maar ik blijf het proberen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!