carlaenrob.reismee.nl

Eerste dag Bangkok

Eenmaal op de luchthaven aangekomen onze enige koffer van de band gehaald, en nu op zoek naar onze chaufeur. Die bracht ons in now time naar Prince Palace hotel. In gecheckt en toen naar onze kamer. Even wat gedroken en daarna naar greenwood.Daarna op zoek naar een restaurant. De taxi chaufeur sprak geen engels dus dat viel niet mee. Toen maar met de tuk tuk naar de shopping mals. We zijn we op de vijfde etage wat gaan eten. Erg vreemd en om nou te zeggen wat heerlijk nee dat niet, maar wel goedkoop. Toen we buiten waren was er een hoop geschreeuw, er liepen politie mensen achter twee jongens aan. Deze hadden naar onze mening gestolen en werden door de politie mee genomen. Daarna met de longtale boot terug naar ons hotel. Dit beviel ons prima. We waren er zo en koste geen drol. Een maal op de kamer is rob gaan douchen, en ben ik naar bed gegaan. Ik had zoveel last van hoofdpijn dat ik alleen maar naar mijn bed verlangde.

Om 1 uur s´nachts werd ik wakker, rob ligt nog in diepe slaap dus zit ik op het toilet dit dagboek bij te houden. Helaas hebben we geen internet, en kan ik nog niet ons blog bij houden.

P.s.Ik zit hier op het toilet dit op te schrijven om rob niet wakker te maken.

Morgen om 6.00 uur eruit, want om 7.00 uur moeten we bij co van kessel zijn en gaan dan een fietstocht door bangkok maken. Ben erg benieuwd hoe dat is.

Nu duik ik mijn bedje weer in en probeer nog een paar uur te slapen.

Reacties

Reacties

Imke

Wel heel sociaal en toegewijd hoor om op de wc je blog bij te gaan houden.... :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!