carlaenrob.reismee.nl

12 mei 2011

Vanmorgen met de bus naar centraal gegaan. Vandaar met de trein naar schiphol. We begonnen al met 3 uur vertraging. Gelukkig wisten we dit de avond daarvoor al.

Voor we opstegen bleek minder dan de helft van het vliegtuig maar vol te zitten. Ik was er dus als de kippe bij om in het midden een rij voor mezelf te nemen. Madam had dus 4 plaatsen voor haarzelf

Laughing
. De reis verliep daarom voorspoedig en heb lekker kunnen tukken. Gelukkig waren we voor de volgende vlucht nog optijd. De landing was iets te hard, en ik bleek door mijn stoel gegaan te zijn. Nee ik ben niet te dik, maar een schroefje zat denk ik niet goed vast. Heb dit maar meteen doorgegeven aan de stuardessen.

Vanmiddag zijn we door een straat wezen slenteren. De camera hadden we jammer genoeg op de kamer liggen. We kwamen op een marktje terecht waar alle vleeswaren gewoon op een tafeltje uitgestald waren. Hier kon je varkensvlees, kip, eend,verse levende vis en hond kopen.

Morgen gaan we Hanoi in en zal het misschien een langer verhaal worden. Ligt er natuurlijk maar aan of er iets te beleven valt.

Tot morgen

Angélique

Hoihoi,
goed om te lezen dat jullie veilig aangekomen zijn (ondanks het losse schroefje :-) )
Ben weer heel benieuwd naar alle belevenissen !!

Liefs Angélique

astrid

Leuk weer om te lezen hoor. Veel plezier nog saampjes.
xxx Astrid

yvonne

Hey leuk om mee te lezen! Veel plezier daar nog!

ma.

nou ben weer terug gouw naar julie belevennissen kijken.
het begon weer spannend.
kus van ons