carlaenrob.reismee.nl

Op naar thailand

11 juni 2010

Vanochtend vroeg uit de veren. De kids gaan naar hun werk, en wij willen elkaar wel even gedag zeggen. Om 10.45 uur vertrokken we nadat we eerst nog langs de drogist gingen om neus spray te halen. Tamara nog even gedag gezegd en Robbin via de mobiel. De reis naar Dusseldorf verliep goed, en op de luchthaven ging alles ook voorspoedig. Het is een mooi vliegtuig met ieder een eigen tv. In het begin wat turbelentie gehad. Op flinke hoogte kreeg ik weer eens stevige hoofdpijn voornamelijk bij mijn linker wenkbrouw, hier had ik gisteren ook al last van. Na twee paracetamols trok het na ongeveer een half uurtje weg. Bijna was ik in slaap gevallen toen rob over mijn arm wreef. Het eten kwam eraan. Dat was goed te eten zeg. Rob is ook blij met zijn heineken. Na het eten maar een filmpje kijken. Rob keek naar Alice in Wonderland, en ik naar een film over autisme. Nu nog een uur en 45 min. te gaan. Denk dat ik mijn oogjes maar even ga sluiten. Straks op de luchthaven lopen we ook nog ruim drie uur rond.

Helaas het is niet gelukt om te slapen.

We zijn geland. Ik had in het begin het idee dat we over de zijkant zouden gaan. Maar gelukkig trok hij weer recht.

We hoeven gelukkig niet onze bagage op te halen. Deze worden in het volgende vliegtuig gezet als het goed is. Eerst met de roltrap naar beneden, ben je beneden, moet je ineens weer naar boven. Het zal wel aan ons liggen haha. Nu eerst tijd voor een pafke. Moeten we verdorie ruim10 minuten lopen. Daarna een lekker bakkie koffie gehaald, en nu maar wachten op de volgende vlucht. Tot nu toe loopt alles op tijd. Wij zijn wel eens anders gewend. Zeker met transavia. Het is dat ik daar nog geen synoniem voor gevonden heb, anders zou ik die naam nooit meer gebruiken. Het valt ons op dat er naar onze mening veel mensen uit India lopen. Allemaal kleine mensen. Voel ik me ineens erg groot haha. Zo nu nog even naar de wc en nog een peukie roken, en dan maar weer opzoek naar de volgende gate.

Komen we bij de gate aan, en wat stond daar, de nieuwe airbus 380 dubbeldeks. Rob was helemaal in zijn nopjes. Zouden we met dat vliegtuig verder vliegen. Helaas gingen we weer in de boeing 777.

We kregen weer een heerlijke maaltijd, en daarna nog 2 uurtjes geslapen. De vlucht duurde nog 3 kwartier dus dat schoot al aardig op.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!